topsms.pl witaj gadżetomaniaku

Czym tak w ogóle jest RFID, czy następnym technologicznym zbytkiem?

Odpowiadając na pytanie - RFID jest po, to by chronić konsumenta, czyli każdego człowieka żyjącego na tej planecie i korzystającego między innymi z różnego typu kart kredytowych. Karty rfid to karty, które zostały zaopatrzone w chip, który ma sprawić, że następuje płacenie za pomocą sygnału radiowego, chip ten mają też karty, których używamy w transporcie publicznym, czy nawet najnowsze legitymacje studenckie.


Takie karty mają nam pomóc, ale dają też pole do popisu złodziejom. Nowoczesna technologia pozwala na sczytanie danych z chipa Rfid przez złodziei. Najprawdopodobniej nie ochroni przed tym, żaden portfel, czy torba, a konieczny jest zakup etui ochronnego. Oczywiście są osoby, które powiedzą, że na pewno karty z takim chipem maja jakieś zabezpieczenia, ale wiemy doskonale jak to bywa, nie raz coś miało zabezpieczenie, a potem dochodziło do tego złodzieje i tak znaleźli sposób, by przedostać się przez zabezpieczenia. Warto, więc samemu również się chronić przed skutkami niechcianych sytuacji.

Komputery
Napisał: Patrick Bombaert
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nie można zapominać o tym, że ludzki rozsądek, mimo ogromu informatycznych nowinek, nadal jest na wagę złota. Technologiczne nowinki w działalności związanej z obsługą klienta W dzisiejszych czasach ciężko pomyśleć o świecie bez komputerów. Wiele firm korzysta z różnego rodzaju systemy, które mają za zadanie zapewnić odpowiedni przepływ informacji. Z tego powody elektroniczny system obsługi klienta jest zainstalowany w wielu miejscach. Są systemy, które dobrze sprawdzą się w miejscach sportowo-rekreacyjnych i takie, które są zamontowane w wielkich korporacyjnych biurowcach.

Organizacje ścigają się w stworzeniu najnowocześniejszych systemów obsługi klienta, bo jedynie dzięki dobrym rozwiązaniom mogą zmieść konkurencję z zasięgu wzroku potencjalnych klientów. Osoby, czyli menadżerowie w wielkich firmach, które decydują się na zainstalowanie elektronicznego systemu obsługi klienta zaczynają się zastanawiać, w jaki sposób wcześniej, ich firma była w stanie funkcjonować bez tego produktu (doczytaj na stronie ). Dzisiejsze rozwiązania technologiczne umożliwiają stworzenie takich systemów komputerowych, których nie wyobrażaliśmy sobie jeszcze jakieś kilka lat temu. System obsługi klienta polepsza wyniki firmy i co niezmiernie istotne, klienci czują sporą różnicę i częściej korzystają z miejsc, gdzie taki system został zamontowany.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-03-17 09:32:30
Tagi: firmy, karty, Informatyka