topsms.pl witaj gadżetomaniaku

W jaki sposób można wprowadzić oszczędności przy wysyłaniu dużej ilości listów?

Nie ma raczej spółki, jakiej właściciel nie chciałby w jakiś sposób zredukować aktualnych kosztów prowadzenia działalności. Dla przykładu wiele przedsiębiorstw jest zobligowana do wysyłki setek listów na miesiąc, gdyż ich klienci wyrazili chęć dostawania faktur w postaci tradycyjnej.


Do tego mogą dochodzić przesyłki o charakterze marketingowym, lecz czasami zdarza się tak, że koszty związane z wysyłką znacznej ilości listów niemalże równają się z możliwymi przychodami.


Z tego też powodu na rynku jest taka usługa jak korespondencja masowa przeprowadzana przez zewnętrzną firmę na zasadach outsourcingu. W rzeczywistości znaczy to bardzo duże oszczędności (nawet rzędu 60%) dla spółek, które wysyłają przesyłki do dużej ilości klientów. Podmioty, które poniekąd przejmują na siebie ciężar wysyłania różnych przesyłek, mają tę przewagę nad zleceniodawcą wysyłki, że utrzymywanie urządzeń wymaganych do wysyłania listów jest do pewnego stopnia przeniesione na ich klientów.


korespondencja masowa
Napisał: Report Verlag
Na podstawie: http://www.flickr.com




A są to kwoty nie najmniejsze. Arkusze papieru, urządzenia drukujące, tusz czy też maszyny do tzw. kopertowania kosztują sporo. Jeżeli jednak wszystkimi kwestiami dotyczącymi korespondencji seryjnej zajmie się wyspecjalizowana w takich działaniach spółka, to będzie miała okazję wynegocjowania mniejszych sum za opłaty pocztowe. A to jest prawdopodobnie największy koszt całego przedsięwzięcia. Dla zleceniobiorcy takiej wysyłki nie ma znaczenia charakter takiej korespondencji.


Mogłyby to być faktury, broszury czy gazety albo zaproszenia. Zleceniodawca przekazuje tylko adresy klientów i czeka na poinformowanie o pomyślnym zakończeniu wysyłki.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-17 12:16:39
Tagi: firmy, urząd, typ